سئو مارکتینگ

سئو مارکتینگ یکی از اصلی‌ترین زیرمجموعه‌های دیجیتال مارکتینگ است که هدف آن بهینه سازی سایت‌ها برای موتورهای جست و جوی بزرگ، مانند گوگل می‌باشد.
همانطور که می‌دانید گوگل و سایر موتورهای جست و جو، غالب‌ترین راه ما برای تحقیق، مطالعه، خرید و.. است. گوگل برای کمک به سازمان‌ها جهت دیده شدن در SERP (صفحه نتایج) کاربران، همواره قواعد سئو رو ارائه و آپدیت می‌کند که با رعایت این قواعد به صفحه و حتی لینک اول گوگل دست یابید. فراموش نکنید خدمات سئو مارکتینگ می‌تواند تاثیری بر میزان فروش شما بگذارد که با هیچ روش تبلیغات و مارکتینگ دیگری قابل مقایسه نیست

خدمات سئو مارکتنیگ چه تاثیری بر میزان فروش می‌گذارد؟!

خدمات سئو یکی از مهم‌ترین اقداماتی است که می‌‌تواند بازدید سایت و در نتیجه میزان فروش شما را چندین برابر کند. چرا که رعایت اصول سئو رتبه سایت شما را در موتورهای جست و جو ارتقا می‌بخشد. سئو محتوا و وبسایت اصولی دارند که مدام در حال آپدیت شدن از سمت موتورهای جست و جو هستند؛ در نتیجه بهتر از برای رسیدن به بهترین و ماندگارترین جایگاه در صفحات گوگل، خدمات سئو مارکتینگ را از متخصصین حرفه‌ای درخواست کنید که به صداقت آن‌ها ایمان دارید.

اجزای محتلف سئو کدامند؟!


تا اینجای مقاله با هدف سئو آشنا شدیم و دریافتیم که با رعایت اصول سئو می‌توانید تبدیل به اولین لینکی شوید که یک کاربر بعد از جست و جوی کلمه‌ی کلیدی‌ای خاص به آن برمی‌خورد. خدمات سئو تخصصی، در صورتی نتیجه دلخواه را به شما می‌دهد که به همه‌ی ابعاد آن آگاهی داشته باشید. در این بخش به بررسی برخی اجزای سئو می‌پردازیم.

اهمیت محتوا در سئو مارکتینگ


سئو مارکتینگ تا حدود زیادی به محتواهای بارگذاری شده در سایت بستگی دارد؛ محتوایی که تولید می‌کنید باید ارزش آفرین باشد و با دادن اطلاعات یا پاسخ دادن به یک سوال، مخاطبین را جذب و به ماندن در صفحه ترغیب کند. در واقع میزان رضایت کاربران از محتوای شما، ارتباط مستقیمی با بهینه سازی سایت در موتورهای جست و جو دارد.
محتوای تولید شده در کنار کیفیت بالا از دید کاربر، باید معیارهایی داشته باشد که برای موتور جست و جو خوشایند باشد؛
بهتر است محتوای شما به قدری کامل و جامع باشد که کاربر نیازی به بازگشت به serp و رفتن به لینک‌های رقیب نداشته باشد.
نکته‌ی بعدی در محتوا، استفاده‌ی بهینه از کلیدواژه‌هاست تا موتور جست و جو تارگت اصلی محتوای شما را درک کند.

انتخاب کلیدواژه


انتخاب کلیدواژه‌هایی که با هدف شما مرتبط باشند و آمار سرچ مناسبی در گوگل داشته باشند، اولین قدم در تولید محتوای سئوسازی شده است. پس قبل از تولید محتوا، باید بهترین کلیدواژه‌ها را انتخاب کنید.

چرا سئو مارکتینگ مهم است؟!

  • هر ثانیه، ۶۷۰۰۰ کاربر در حال استفاده از گوگل هستند!
  • ۹۳ درصد از گشت و گذارها در دنیای مجازی با سرچ گوگل شروع می‌شوند!
  • ۳۹ درصد از ترافیک جهانی سایت‌های فروشگاهی، از سمت موتورهای جست و جو جذب شده‌اند!

با توجه به آمارهای بالا که به تازگی در یک سایت معتبر منتشر شده است، موتورهای جست و جو لوله انتقال خیل عظیمی از مشتریانی هستند که به خدمات و محصولات ما نیاز داشته و در حال سرچ آن‌ها هستند. پس اگر سهم خود را از این تعداد سرچ بگیریم، به راحتی مشتریان خیلی بیشتری را جذب و با خدمات و محصولات خود آشنا خواهیم کرد و این موضوع، ارمغانیست که سئو مارکتینگ به سایت‌ها تقدیم می‌کند.

آیا بدون سئوسازی می‌توانیم سایت موفقی داشته باشیم؟!


در مقالات قبلی اشاره کردیم که هدف از تاسیس سایت فروشگاهی، در کنار راحت‌تر کردن مراحل فروش، جذب مشتریانی است که به مغازه‌ی فیزیکی ما دسترسی ندارند. دستیابی به این مهم، بزرگترین هدف ما از ارائه‌ی خدمات سئو می‌باشد. پس دومین قدم برای تبدیل شدن به یک آنلاین شاپ موفق، بعد از طراحی، سئوسازی سایت می‌باشد.

اشتراک گذاری :

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.